söndag 11 augusti 2013

I Fredags beslutade jag mig för att färga tillbaka mitt hår till min vanliga hårfärg. Varje gång jag färgar det slutar det alltid med att jag sakna mitt mörka hår. Så nu känner jag mig trygg igen:-)
Jörgen var hos Per några timmar i Lördags för att hjälpa han med huset så Nellie och jag passade då på att åka in till stan för att leka lite i lekparken och för att jag skulle passa på att köpa glas på Cervera:-) sen gick vi till McDonalds och köpte kaffe till mig och en glass till lilla fröken sen fortsatte vi att leka i parken.
Efter d åkte vi till Maria för Smilla och Nellie ville leka. Ola tog med sig tjejerna på hans elcykel för att åka o handla, Nellie tyckte det var jätte roligt.
Senare på kvällen blev d god mat och dricka med mina käraste:-)
Imorgon är det jobbdax.
Önskar er alla en fortsatt trevlig Söndag

Inga kommentarer: