söndag 22 september 2013

Äntligen har vi fått ett resultat!!


 Äntligen har vi fått svaret på varför Nellie ofta är sjuk och får eksem på kroppen.
Vi har tagit blodprover på henne för att kolla om hon är allergisk mot något och häromdagen fick vi svaren:

 Hon är allergisk mot Gråbo, Timotej, Kvalster, lite hund och lite katt.
Då Jörgen och Lowe också är allergiska mot detta så blev vi inte särskilt överraskade.
Så nu är det special kuddar, täcken och sängöverdrag. Städa som bara den och hålla ordentligt rent överallt.
 Och så skulle jag i Fredags vara duktig och köra upp till mamma o pappa och hämta minimotorn och när jag skulle backa in på uppfarten hemma så stack släpet iväg rätt i sidan på bilen. Ååå vad  ledsen jag blev!! Volvo har inte tid att fixa den förrens i November:-( 
Nu väntas det snart jobb för min del. Har varit ledig Fredag och Lördag så jag kan inte klaga. Tycker att det är rätt skönt att komma in till jobbet en söndag em och jobba till kvällen för söndagar är såå tråkiga, och så ska jag jobba med världens bästa Deniece så denna kvällen kommer att vara rolig:-)
Och så vill jag tacka min allra bästa vän Maria som ställde upp för oss igår natt...och tyvärr vill jag inte hänga ut personen i fråga som hon var och hämtade.
Älskar dig Maria!!
Önskar er alla en trevlig Söndag
Kram!!


Inga kommentarer: