torsdag 21 maj 2015

Oj Jag hade visst en blogg

Nu förstår jag vad folk menar att tiden inte räcker till när man pluggar. Bloggen har fått vila i nästan 1 år. Det är fruktansvärt roligt att plugga det ångrar jag inte en sekund. Visst är det tufft när tentorna kommer men när man gjort dom och resultatet kommer att man blivit godkänd är den känslan enormt härlig. Jag som inte trodde jag skulle fixa detta har klarat av det med godkänt i alla tentor. Nu har vi 3 tentor kvar innan skolan slutar. Läkemedelsberäkningen ligger just nu högst på listan. Den är riktigt svår att förstå och vi måste ha 100% rätt. 2,5 veckor kvar av skolan kan inte fatta att jag gått i 1 helt år. Tiden går otroligt fort. Jag ska visserligen jobba hela sommaren men d ska bli en otroligt spännande. Jag blev erbjuden sommarjobb på labb på Capio vårdcentral i Ronneby. Detta är en helt ny utmaning för mig och jag kommer verkligen att få en otrolig erfarenhet som jag kommer att dra nytta av i min utbildning. Nu ska jag fixa iordning Nellie som ska lämnas på dagis och jag ska sätta mig på Aspö färjan ut till en klasskamrat för att plugga läkemedel:-) Önskar er alla en bra dag

1 kommentar:

Ellan sa...

Welcome back! Klart du fixar detta, har jag klarat det så gör du det. Fika snart? Kram