söndag 10 november 2013

Världens bästa pappor

Idag är det farsdag och det har svidit extra mycket i mitt hjärta att ännu ett år har gått utan att jag har fått fira min älskade pappa.
Då du inte är här vill jag iaf skriva en sak till dig:
 
Du är min älskade pappa
Så ömt och varmt du min kind klappa
Som en klippa i stormen du alltid stadigt står
Du finns alltid där och torkar bort min tår
Du busar, skojar, skrattar och le
Med en faders ögon du genom mig ser
Jag har så mycket att tacka dig för
Du vill alltid mitt bästa som en pappa gör
 
 Jag ÄLSKAR och saknar dig så!!
GRATTIS pappa på din dag!!
 
 
Nellie och Jeppe har firat sin pappa idag.
Han fick spelet Battlefield 4 med x-tra banan då man är i Shanghai och det var vi ju bara tvungen att köpa till honom då vi varit där och han känner igen sig i spelet. Rätt häftigt:-)
Jeppe är överlycklig då han har tjatat att han ska ha detta spel så dom kan spela ihop. Och idag fick han det. Dom har spelat ihop hela dagen och ingen annan är lyckligare än min man, och det är han värd för han är världens BÄSTA pappa till mina barn! 
 
 
 Det önskades pizza till mat och med en massa tända ljus i hela huset. Ett glas vin fick det bli på hans dag trots att det är Söndag :-)
Hoppas ni alla har haft en bra farsdag!

Inga kommentarer: